31.10.21

Rebecca Serle, Moja lista gości





Rebecca Serle, Moja lista gości

Wydawnictwo Czwarta Strona 

Okładka twarda 

Ilość stron 320


Gdybyś mógł zaprosić na obiad kogokolwiek, żywego lub martwego, kogo byś zaprosił? Często zastanawiałam się, jak cudownie byłoby spędzić wieczór rozmawiając z dziadkami, których albo nigdy nie znałam, albo z tymi, którzy zmarli, gdy byłam dzieckiem. W książce „Moja lista gości” Rebecci Serle poznajemy Sabrinę. Ta powieść z pewnością sprawi, że zastanowisz się, z kim chciałbyś zjeść obiad.


Akcja dzieje się w Nowym Jorku spotykamy Sabrinę, która kończy 30 lat i właśnie przybywa na jej urodzinową kolację. Sabrina jest lekko zaskoczona, spodziewała się spotkania ze swoją najlepszą przyjaciółką Jessicą, ale nie spodziewała się, że będą obecni wszyscy goście z listy jej marzeń. Wraz z Audrey Hepburn widzi swojego ojca Roberta, który zmarł kilka lat wcześniej, Conrada, jej profesora filozofii w college'u, a także swojego chłopaka Tobiasa. To raczej eklektyczna mieszanka postaci.


Kiedy Sabrina i Jessica były na studiach, sporządziła listę wszystkich osób, z którymi chciałaby zjeść kolację. Ale dlaczego oni wszyscy są tutaj teraz? Właśnie dzisiaj? Historia przenosi się ze stołu obiadowego w ciągu ostatnich dziesięciu lat, zaczynając, gdy dziewczyny wróciły do ​​college'u, a Sabrina po raz pierwszy spotyka się z Tobiasem. Staje się jasne, że każdy z gości kolacji odegrał kluczową rolę w życiu Sabriny i pomógł ukształtować jej charakter. Oczywiste jest również, że zebrali się w jej urodziny nie bez powodu.


Nie będę wchodzić szczegółowo w fabułę, bo mogę Wam zepsuć radość z czytania. Akcja jest ciekawa, dowiadujemy się wielu rzeczy o głównej bohaterce, mamy kilka ciekawych zwrotów akcji. Ale pozostaje pytanie czy wszystko zostanie rozwiązane do czasu, aż zegar wybije północ?


Uważam, że „Moja lista gości” jest niesamowicie przyjemną lekturą i ogromnie mnie zaciekawiła. Nie mogłam się doczekać, aż poznam zakończenie. 


„Moja lista gości” to fascynująca, emocjonalna i wzruszająca książka..  lektura jest dla każdego, kto chciałby powiedzieć ważne rzeczy ludziom, którzy są/byli dla nich ważni, ale nie mogli znaleźć odwagi ani okazji. Wspaniała, urzekająca, zabawna  opowieść, w którą od razu zostałam wciągnięta i dość szybko ją pochłonęłam.


Książkę w najlepszej cenie znalazłam w księgarni TaniaKsiazka.pl


Koniecznie sprawdźcie ofertę książek obyczajowych w księgarni 

TaniaKsiazka.pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)