28.10.21

Julian Gough, Królik i Misia. Nie taki król straszny






Julian Gough, Królik i Misia. Nie taki król straszny 

Zielona Sowa 

Okładka twarda 

Ilość stron 124 


Królik i Misia to książka, którą pokochałam całym sercem. Więc byłam gromnice podekscytowana, kiedy otrzymałam kolejny tom przygody tej jakże cudownej pary. 


Wspaniale zilustrowana i genialnie zabawna historia o króliku i niedźwiedziu... oraz o tym, jak pokonać niedźwiedzia polarnego, który chce zostać królem.


Do doliny Królika i Misi przybywa niedźwiedź polarny i  chce on zostać królem. Jest duży i przerażający, a im bardziej życzliwe i wyrozumiałe są zwierzęta, tym staje się bardziej podły.





Królik jest zdezorientowany: Misia zawsze była w stanie rozwiązać jego problemy w przeszłości - ale może tym razem musi poprosić o pomoc kogoś innego. Czy Wilk ma odpowiedź na żądania złego króla... czy też Królik i inne zwierzęta znajdą rozwiązanie w sobie?


To autor, Julian Gough i ilustrator Jim Field, doskonale znają swoich bohaterów i także publiczność. Ciepło i osobowość zwierząt prześwieca. Ilustracje są perfekcyjnie rozmieszczone, ograniczone w palecie do grafitowych szarości i odcieni fioletu, odzwierciedlają lodowate warunki i kinowym stylem, od szerokich ujęć po zbliżenia, przenoszą czytelnika poza fabułę w świat zwierząt.


Książka kontynuuje temat przyjaźni i życzliwości. Pochłonęłam ją za jednym razem.  Śmiało można powiedzieć, że kocham Królika i Misię i jest to książka, którą gorąco polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)