8.10.21

Świat w obrazkach - Kosmos // Zwierzęta




Świat w obrazkach - Kosmos // Zwierzęta 

Wydawnictwo Olesiejuk 

Okładka miękka

Ilość stron 128


Seria „Świat w obrazkach” oczarowała moje dzieci. Z tej serii na półce oprócz Kosmosu i Zwierząt mamy Gospodarstwo, Wieś, Sztukę oraz Strażaków. A ogólnie zostało wydanych około 30 tytułów! Ilustracje są pełne szczegółów. Na każdej stronie znajduje się jedno duże zdjęcie i dwa małe oraz krótki opis - zawzyczaj to 1-2 zdania. Książeczki skierowane są do dzieci w wieku szkolnym, ale ja zaryzykowałam i pokazuje moim synkom, którzy od razu się zainteresowali. 










Kosmos

Ta pięknie ilustrowana książeczka pomoże dzieciom zrozumieć, czym jest wszechświat. Dzięki niej młodzi czytelnicy poznają Układ Słoneczny i najważniejsze ciała niebieskie, które się w nim znajdują; dowiedzą się, jak żyją kosmonauci podczas dalekich podróży i poczytają o historii lotów w kosmos. To rozwijająca lektura, idealna dla dzieci zainteresowanych otaczającym je światem.


Zwierzęta 

Książka przedstawia 120 gatunków zwierząt i w przystępny sposób opisuje ich tryb życia. 

Każda strona zawiera jedno duże (zdjęcie zwierzęcia, a pod nim znajduje się jedno lub dwa mniejsze tego samego zwierzęcia robiącego rzeczy, z których jest dobrze znane, np. tchórz, który goni kurę oraz  jedzący ryby. To wydanie mi się podoba dlatego, że ilustracje są autentyczne, pełne detali zwierzęta wyglądają na nich prawdziwie i wyraziście. 


Książki te na pewno zainteresują dzieciaków i rozbudzą ich ciekawość. To taka pierwsza poważna encyklopedia dla maluszka :) 


Książki można dostać w Biedronce za niecałe 10 zł. To wydanie można kupić także w twardej oprawie za kilka złotych więcej. Myślę, że warto się w nie zaopatrzyć. U mnie zarówno dwulatek jak i trzylatek są zainteresowani tym wydaniem. Świetna publikacja w przystępnej cenie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)