26.10.21

Anne Goscinny, Catel – Lukrecja poza zasięgiem





Anne Goscinny, Catel – Lukrecja poza zasięgiem

Znak Emotikon

Okładka twarda

Ilość stron 192

 

Oczywiście jeśli czytam już kolejny tom (tym razem szósty)  to znaczy, że podobało nam się poprzednie pięć. W ten sposób docieramy na znany i podbity teren.

Niemniej jednak ten tom według mnie: pachnie jak święta. Znajdziemy tu wszystkie  postaci z poprzednich serii, z moją małą preferencją dla Scarlett. Ta książka zawiera kilkanaście rozdziałów, ale znalazłam w niej bardzo dostrzegalną ciągłość w porównaniu z poprzednimi.

Więc jest to lekka, łatwa, zabawna lektura! Wszystkie cechy, o które można prosić w książkach dla młodzieży. Jeśli chodzi o historię, skrót mamy na tylnej okładce, rodzina Lukrecji wybiera się na miesięczne wakacje , gdzie wymieniają się z dość zamożną rodziną bretońską. A tam brak zasięgu, Internetu, z dala od domu swojego domu.

Polecam tę książkę, która z mojego punktu widzenia spodoba się zarówno młodym, jak i starszym. W tej książce mamy dobry humor, ciepło  i naprawdę miłe życie rodzinne godne naśladowania. W przygotowaniu jest tom siódmy, miejmy nadzieję, że znajdziemy tam ten sam entuzjazm. Bardzo przyjemna lektura.  

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)