17.10.21

Książki z otwieranymi okienkami - Bing. 100 słów na co dzień // Pracowite lokomotywy. Tomek i przyjaciele






Książki z otwieranymi okienkami - Bing. 100 słów na co dzień // Pracowite lokomotywy. Tomek i przyjaciele

HarperKids Polska

Okładka twarda kartonowa 

Ilość stron 12 i 10


Książki z okienkami cieszą się u nas ogromną popularnością i naprawdę i testują moje dzieciaki. Dlatego tym razem także się skusiłam na dwie nowości od HarperKids Polska - dla Mata wybrałam Binga, a dla Szymka-Tomka lokomotywę ;) 


Bing. 100 słów na co dzień

Pies, kot, kwiatek, okno, łyżka, drzwi – świat dookoła jest pełen obiektów, które mają swoje nazwy – jedne są dla dziecka proste do zapamiętania, a inne nieco trudniejsze. Jeszcze inne brzmią całkiem zabawnie albo zasługują na to, by zmienić je po swojemu! Nazywanie zwierzaków, przedmiotów codziennego użytku czy domowych sprzętów to wielka rzecz i pierwszy krok w odkrywaniu świata! 







Pracowite lokomotywy. Tomek i przyjaciele

Na wyspie Sodor dzisiaj pracowity dzień dla wszystkich lokomotyw. Pociągi przewożą wielkie paczki, w porcie trwa rozładunek statków a Gruby Zawiadowca zgubił swój parasol. Czy pomożesz odkryć, gdzie podziały się zaginione przedmioty? Możesz towarzyszyć Tomkowi w myjni a wieczorem pojedziecie razem do cyrku odpocząć po ciężkiej pracy. Pod otwieranymi okienkami umieszczonymi na każdej stronie książeczki kryje się wiele wesołych niespodzianek. Piękne kolorowe ilustracje i zabawa w odkrywanie szczegółów to doskonała okazja do ćwiczenia koordynacji ręka-oka i zaproszenie do świata Tomka i jego przyjaciół.


Bardzo podobają mi się kartonowe wydanie,  format oraz zaokrąglone, bezpieczne rogi. W środku znajduje się wiele różnorodnych scenek, a całość opatrzona jest kolorowymi i wyrazistymi ilustracjami. Oczywiście, największą frajdę sprawiają otwierane okienka, które rozwijają sprawności manualne. 


Prosty tekst, zabawne komentarze pod okienkami i ulubieni bohaterowie. Fani będą zachwyceni. A ja serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)