3.7.16

Ukochańce czerwcowe

Czerwiec minął, wiec pora na kolejne ukochańce.



Ulubione buty
Sandałki, klapki, japonki, bo upał mnie dobija. Jest tak gorąco, że się rozpływałam w czerwcu. Dlatego letnie buciki wygrały.





Ulubiony gadżet
Tangle teezer – fantastyczna szczotka, która naprawdę fenomenalnie rozczesuje włosy. Szczególnie moje długie, które szybko się plączą są niesforne, zwłaszcza latem.
 
Cytat
„Drobna uwaga. Na pewno umrzecie”. (Złodziejka książęk)

Ulubiony film


Niestety w naszych polskich kinach "Wybór" nie został wyświetlany. Historia Gabby i Travisa mną zawładnęła już w książce. Filmu nie mogłam się doczekać. Scenariusz znakomity, historia przemyślana, aktorka wspaniała… Natomiast aktor, który grał Travisa nie dostałby ode mnie złamanego centa. Oceniam 4/5 właśnie przez niego, ale Wam polecam, jeśli lubicie opowieści o miłości.

Ulubiona piosenka
Zdecydowanie Ed Sheeran po obejrzeniu „Zanim się pojawiłeś”. Chociaż Eda zawsze lubiłam.

Odkrycie miesiąca

 Połącz kropki! Niesamowicie się wciągnęłam w tę zabawę. Ostatnio łączyłam kropki będąc dzieckiem. Książka ta kupiona na promocji sprawiła mi mnóstwo radości. Dodatkowym plusem jest różnorodność ilustracji, np. sztuka (obrazy van Gogha czy Picasso), budowle (Tower Bridge czy Statua Wolności), natura (struś, sowa, tygrys), ludzie (Dali, Michael Jackson), maszyny (komputer, ścigacz, Rolls-Royce), kształty (takie jak labirynt) oraz postaci z mitologii (yeti).


Must have
Zdecydowanie czekam na te pozycje, aby znalazły się w mojej bibliotece.






16 komentarzy:

  1. Ja jestem przyzwyczajona do zwykłych krytych butów i ciężko było mi się przerzucić na sandałki ;D Udało się i też mogę powiedzieć, że je polubiłam ;). Połącz kropki muszę sobie w końcu kupić, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :D kocham białe trampki i najchętniej wszędzie bym w nich chodziła :D a tu lato i czasem nie da rady :) a połącz kropki polecam ;)

      Usuń
  2. Tangle teezer również świetnie sprawdza się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię szczotkę TT, a filmem i połącz kropki mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki polecam kupić i film koniecznie obejrzeć ;)

      Usuń
  4. Sandałki trzecie(sandałki czy japonki?) ponieważ nie widzę-piękne! Mam długie włosy i chyba zaopatrzę się w taką szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałko-japonki :D te szczotki już można kupić w Rossmanie :)

      Usuń
  5. Ja chętnie bym włożyła sandałki na nogi, jednak u nas we Francji w tym roku nie ma takich upałów, więc nie ma takiej potrzeby ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ktoś by pomyślał, że Francja jest zawsze taka słoneczna :) to wracaj do Polski :) u nas pogoda dopisuje ;)

      Usuń
  6. Ostatnio odkryłam, że cierpię na chroniczny brak letniego obuwia! Dlaczego? Bo zawsze i wszędzie chodzę w balerinach 😂 Czas jednak kupić jakieś sandałki i opalić palce 😂
    "Photograph" to cudna piosenka ❤ Zresztą większość piosenek Eda trafia w mój gust 😉
    Chciałabym zdobyć jakąś książeczkę z cyklu połącz kropki - bo w dzieciństwie uwielbiałam tego typu zadania 😉
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś moją bratnią duszyczką :D pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Trzecie sandałki- są prze-cudowne!

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)