22.5.22

Marta Kotecka, Moja pierwsza encyklopedia zwierząt






Marta Kotecka, Moja pierwsza encyklopedia zwierząt 

Wydawnictwo Papilon

Okładka twarda 


Moi synkowie uwielbiają książeczki o zwierzętach, więc nie sposób było się nie skusić na to jakże interesujące wydanie. 


Obejmująca ssaki, gady, ptaki, owady, płazy i stworzenia morskie, „Moja pierwsza encyklopedia zwierząt” jest właśnie dla młodych zoologów podczas ich pierwszej misji badawczej idealne. Wpisy są przejrzyście przedstawione z prostym, krótkim, informacyjnym tekstem i ekscytującymi kolorowymi ilustracjami oraz fotografiami. Na dwóch stronach znajduje się jedno zwierzątko. Idealnie się też nada do nauki czytania właśnie ze względu na krotki tekst i wygodną czcionkę. Ważne informacje zostały oznaczone wykrzyknikiem. 







To świetne źródło informacji i punkt wyjścia do nauki o zwierzętach. Dzieci będą z przyjemnością korzystać z niej, aby znaleźć swoje ulubione zwierzęta.


Twarda, solidna okładka, kolorowe i bardzo szczegółowe ilustracje. Świetna książka dla przedszkolaków i młodszych maluchów! Jest tak wiele do odkrycia w świecie zwierząt, więc zanurz się i zobacz, czego możesz się jeszcze dowiedzieć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)