5.5.22

Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami - Ogród // Mój dzień




Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami - Ogród // Mój dzień 

Wydawnictwo HarperKids

Okładka twarda 

Ilość stron 10 


„Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami” to seria książeczek przeznaczona dla najmłodszych. Na każdej stronie maluch uczy się nowych kolorów, poznaje rzeczy powiązane z daną barwą oraz dzięki potarciu paluszkiem o stronę poznaje zapachy. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie się uczą. Mamy już z tej serii dwie książeczki i Szymek bardzo często do nich powraca :) 


W tytule „Ogród” przedstawione zostały  zapachy: lawendy, cytryny, jaśminu, róży, pomarańczy, mięty i kwiatów bzu. W „Moim dniu” mamy zapachy: świerku, truskawki, lodów waniliowych, pieczonego kurczaka, mydła i perfum lawendowych.






Podoba mi się, że strony zapachowe przedstawiają zdjęcia  autentyczne, czyli prawdziwe owoce i warzywa. Oczywiście pachną obłędnie. Natomiast lewa strona ukazuje inne rodzaje jedzenia w danym kolorze. 


Książeczki te angażują wszystkie zmysły - węch, wzrok, dotyk, a nawet smak, bo po obejrzeniu takich pyszności od razu burczy w brzuchu :D 


Książeczki edukacyjne pomagają w poznaniu otaczającego nas świata, wzbudzając ciekawość i zachwycając formą wydania. Wzmocnione strony są grube, zapewniając wytrzymałość i długie użytkowanie, a dzięki zaokrąglonym rogom, książeczki są bezpieczne. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)