22.5.22

Emily Hawkins, Atlas rekordów świata






Emily Hawkins, Atlas rekordów świata 

Nasza Księgarnia  

Okładka twarda 

Ilość stron 88


Wiem, że ta książka jest przeznaczona dla dzieci, ale nawet jako dorosła naprawdę podobała mi się i to bardzo… Odkryłam rzeczy, o których nie miałam pojęcia.


„Poznaj nadzwyczajne rośliny i zwierzęta, oszałamiające krajobrazy i niesamowite dzieła ludzkich rąk. Poczuj respekt przed najdłuższą burzą w historii, odważ się odwiedzić najgorętsze miejsce na świecie, udaj się z wyprawą do najgłębszego podziemnego miasta i poznaj niektóre z najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej niebezpiecznych istot na Ziemi…”







Fakty, zapiski i ciekawe informacje o tak wielu różnych rzeczach na naszej planecie, uzupełnione pięknymi ilustracjami, sprawiły, że ta publikacja była naprawdę przyjemna w czytaniu. Ilustracje są urzekające i pokrywają każdą stronę. Są to rodzaje ilustracji, na które można się wpatrywać, aby zobaczyć każdy najmniejszy szczegół, który może się przypadkowo ukryć…

Ogromna skarbnica wiedzy i to dosłownie. 


Przeczytanie tej książki było nie lada przygodą połączoną z ogromną dawką wiedzy i myślę, że zarówno dzieci, jak i dorośli mogą ją docenić. szczególnie duży i robiący wrażenie format.


Polecam, jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej o świecie i podzielić się tą wiedzą z innymi, młodszymi lub starszymi ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)