10.5.22

Hector Dexet - Przytulamy się // Ja też!





 Hector Dexet - Przytulamy się // Ja też! 

Wydawnictwo Mamania 

Okładka twarda 

Ilość stron 36 


Książki Hectora Dexeta cieszą się w moim domu ogromną popularnością. Szczególnie upodobał sobie je Szymek. „Przytulamy się” oraz „Ja też!” to najnowsze propozycje wydawnictwa Mamania, adresowane do najmłodszych czytelników. W tych książeczkach nie znajdziecie wiele treści. Służy ona do poznawania prostych zagadnień, często związanych z życiem codziennym. Publikacja zachęca do odkrywania, budowania zdań wspólnie z dzieckiem oraz tworzenia opowiadań. 


Przytulamy się 

Przytulanie jest dobre na wszystko! Można się przytulić na powitanie i pożegnanie, można uściskać tatę, przytulić się na zgodę i na pocieszenie. Przytulamy się!







Ja też! 

Małe dzieci są tak podobne do małych zwierzątek! Lubią być noszone jak kangurki, biorą prysznic jak słoniki i tak samo mocno kochają swoich rodziców!


Publikacje te wydane w twardej, kartonowej oprawie i z takimi stronami zainteresują najmłodszego maluszka. Karty są stworzone dla małych rączek - zaokrąglone rogi, kontrastowe kolory oraz liczne wyżłobienia zachęcają do obcowania z bohaterami każdej strony. Ilustracje okazały się bardzo interesująca - proste, a jednocześnie bardzo ładne i zabawne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)