26.5.22

Kelsey Hartwell, 11 papierowych serc





Kelsey Hartwell, 11 papierowych serc 

Wydawnictwo Young

Okładka miękka

Ilość stron 250


Swego czasu uwielbiałam czytać książki z gatunku YA i na blogu znajdziecie wiele recenzji. Dlatego miło powrócić do takich lekkich, miłych, przyjemnych i otulających historii. Koniecznie muszę częściej po takie sięgać. 


11 papierowych serc to idealna książka na początek roku 2020! Uwielbiałam każdą chwilę przytulania się do tej uroczej powieści. Historia Elli była słodka, miała dużo emocjonalnej głębi, a dodatkowy dotyk tajemniczości sprawił, że czytanie książki było naprawdę przyjemne. To zdecydowanie jedna z tych rzadkich powieści YA, które przykują twoją uwagę przez całą historię.

nieznane.svg


Życie Elli było idealne. Miała krąg bliskich przyjaciół, bogate życie towarzyskie i niesamowitego chłopaka. Ale wtedy wydarzyło się coś zupełnie nieoczekiwanego: wypadek samochodowy. Kiedy Ella obudziła się w szpitalu, nie pamiętała wypadku. . . ani cokolwiek na kilka tygodni przed tym wydarzeniem, łącznie z powodem, dla którego zerwała ze swoim chłopakiem.

Teraz, rok później, zaczyna otrzymywać papierowe serca od tajemniczego wielbiciela, który wydaje się mieć odpowiedzi, których pragnie. Ella jest zaintrygowana. Serca zawierają wskazówki, które pomogą Elli przypomnieć sobie wcześniejsze życie. . . i zabrać ją w podróż, której nigdy sobie nie wyobrażała. Podążanie za papierowymi sercami to najbardziej spontaniczna rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiła Ella. . . ale czy znajdzie miłość?


Ella to naprawdę urocza i bliska memu sercu nastolatka! Jej walka o dopasowanie, nawet z najbliższymi przyjaciółmi po tragicznym wypadku samochodowym, położyła bardzo mocny fundament pod tę historię. Kiedy dorastasz, zaczynasz zdawać sobie sprawę, kim są prawdziwi ludzie w twoim życiu – fakt ten został doskonale przedstawiony w różnych aspektach prawdy, które zostały ukazane w całej książce. Jedna z największych lekcji zawartych w książce brzmi: życie jest bardzo krótkie, więc powinniśmy odpuścić toksycznych ludzi i zrobić miejsce dla tych, którzy wydobywają z nas to, co najlepsze. 


Dynamika rodzeństwa między Ellą i Ashley była dla mnie zdecydowanie jedną z głównych atrakcji czytania „11 papierowych serc”! Miały swoje wzloty i upadki po drodze, ale to właśnie uczyniło ich więź tak realną i prawdziwą.  


Uwielbiam też postać Andy’egi! Nerdy z książek sprawiają, że moje serce się raduje. Jego rozmowy z Ellą sprawiły, że czytanie książki było o wiele lepsze!


Recenzję zakończę moją ulubioną częścią lektury książki – Tajemnicą 11 papierowych serc! Autorka stworzył tak wyjątkową fabułę, każąc Elli podążać tropem papierowych serc. To było zarówno wzruszające, jak i fascynujące, zobaczyć, że ktoś naprawdę starał się pomóc Elli przypomnieć sobie 11 tygodni, których nie pamiętała. Zakończenie to oczywiście wisienka na torcie. 


Gorąco polecam wybrać 11 papierowych serc. Mam nadzieję, że Wam spodoba się tak samo jak mnie.  Muszę także pochwalić wydawnictwo, bo ta okładka jak dla mnie jest wręcz idealna i wprost jestem zachwycona! 


Książkę zakupiłam w TaniaKsiazka.pl


Koniecznie zajrzyjcie do zakładki powieści dla młodzieży  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)