29.5.22

Florencia Etcheves, Modlitwa niewiernej






Florencia Etcheves, Modlitwa niewiernej 

Wydawnictwo LeTra 

Okładka miękka 

Ilość stron 248 


W zamożnej dzielnicy Buenos Aires zostaje brutalnie zamordowana nastolatka. Nie ma jednoznacznego motywu, tropy wydają się prowadzić donikąd. Śledztwo szybko staje w martwym punkcie. Jednak ekscentryczny śledczy - Juánez - nie daje za wygraną. Czuje, że dziewczyna mogła ukrywać więcej, niż początkowo zakładał...


„Modlitwa niewiernej” jest pierwszym utworem beletrystycznym dziennikarki i pisarki Florencii Etcheves, która już wcześniej współpisała książki o prawdziwych zbrodniach, a także pierwszą odsłoną trylogii opowiadań z policjantem Francisco Juanesem i ekspertem Manuelą Pelari. Książka została wydana po raz pierwszy w 2012 roku i ma filmową adaptację, którą można znaleźć na Netflix.


Pierwsze wtargnięcie Florencii Etcheves w fikcję pozostawia pozytywny balans, autor, grając lokalnie w policyjnym motywie, nadaje narracji sporo rytmu, w tym zwrotów akcji i niespodzianek.

 

Podobała mi się ta historia i postaci, a także zakończenie. Akcja zaczyna się od razu, bez nudnych wstępów i mdłych opisów. Przeczytałam ją dość szybko, bo w jedno popołudnie. 


Bardzo interesująca lektura, z której czerpałam ogromną przyjemność. Polecam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)