17.9.21

Tove Jansson, Co było potem?





Tove Jansson, Co było potem?

Nasza Księgarnia

Okładka twarda 

Ilość stron 28


Kiedy trzymam „Co było potem?  książka o Mimbli, Muminku i małej Mi” w moich rękach, 62 lata po pierwszym wydaniu zdaję sobie sprawę, jak innowacyjna była Tove Jansson! Kiedy teraz podczytuję swój egzemplarz, mam za sobą wystarczająco dużo książek, aby uświadomić sobie, jak aktywowała swój czas i jaka była ponadczasowa Tove, kiedy aktywowała swoich „czytelników” do ciągłej ciekawości, niuansów / techniki opowiadania historii, współtworzenia, rozwiązywania problemów, pozytywnego myślenia i tak dalej.


 Muminek wraca do domu, niosąc bańkę z mlekiem dla mamy. Wiatr zawodzi w ciemnych koronach drzew, zza których wyłania się słońce. Na łące wśród kwiatów można chwilę odpocząć przed dalszą drogą. Kto by pomyślał, że to początek fascynującej przygody?





Muminki pokochałam nad życie. A najnowsza propozycja jest arcyciekawa. Na każdej stronie został wycięty otwór, dzięki któremu czytelnik może poznać tajemniczy fragment kolejnej rozkładówki … i zgadnąć co też takiego może się wydarzyć. 


Bardzo pomysłowy zabieg. A ilustracje są przepiękne i kolorowe, które zachwyca każdego. Wspaniałe wierszowane wydanie, które zachwyci każdego fana Muminków… ale nie tylko ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)