14.9.21

Emilia Dziubak - Rok w lesie. Wiewiórka // Rok w lesie. Borsuk




Emilia Dziubak - Rok w lesie. Wiewiórka // Rok w lesie. Borsuk 

Nasza Księgarnia 

Okładka twarda 

Ilość stron 28


Faktycznie kartonowa książka „Rok w lesie” okazała się hitem i moje dzieci chętnie do niej powracają. Również Rok w lesie puzzle i memo są w ciągłym użytkowaniu. Dlatego kiedy tylko zobaczyłam dwie nowe kartonówki wiedziałam, że musimy je mieć.  





Witajcie w lesie! Poznajcie wiewiórkę. Dowiecie się, do czego jej się przydaje puszysty ogon, co je, jakie ma zwyczaje i co potrafi robić. Trzeba będzie między innymi wiewiórkę obudzić, pomóc jej w poszukiwaniu jedzenia czy schować się przed deszczem. 






Poznajcie także borsuka. Dowiecie się, kiedy śpi i co je, jakie ma zwyczaje i co lubi robić. Trzeba będzie między innymi borsuka obudzić, oczyścić mu sierść czy pomóc w poszukiwaniu jedzenia i sprzątaniu. 


Książki te naprawdę zachęcają do wspólnej zabawy i aktywnego czytania. Moje dzieci chętnie wykonywały polecenia, które pojawiają się w książce typu odgarnij liście, albo obudź borsuka. Poza tym poszerzają wiedzę na temat zwierząt leśnych i ich zwyczajów. Rozwijają także spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia i oczywiście pobudzają wyobraźnię. 


Kolejne dwa przepiękne wydania, które zdecydowanie zasługują na uwagę. Urocze, żywe ilustracje, bezpieczne kartonowe wydanie i mały format na pewno spodobają się maluszkom. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)