29.9.21

Stephanie Stansbie, Pewnego dnia niedźwiadku




Stephanie Stansbie, Pewnego dnia niedźwiadku

Wydawnictwo Wilga 

Okładka twarda 

Ilość stron 32


Na tę książkę od Wydawnictwa Wilga czekałam z ogromną niecierpliwością. Kiedy tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach nie mogłam się doczekać, aż wpadnie w nasze ręce. Wydawnictwo robi niesamowicie dobrą robotę w wydawaniu książek i jest to doskonały przykład ich wysokiej jakości pracy. 


Mały niedźwiadek pewnego dnia patrzy na swoją mamę i mówi, że chce być taki jak ona. Jego mama wyjaśnia, że muszą najpierw wspólnie stworzyć wspomnienia, zanim niedźwiadek dorośnie. 





To taka wspaniała lektura, wielki uścisk dla autorki książki! Fantastyczne ilustracje w całej książce, piękny projekt okładki, który jest zachwycający i tak bardzo wpasował się w jesień .


Ton tekstu jest delikatny, kojący  i kochający. Ilustracje są pięknie wykonane, malując delikatny, subtelny, wspaniały obraz miłości (choć bohaterami są niedźwiedzie) rodzica dla swojego maleństwa.


Idealna opowieść o rodzinie i dorastaniu.

Świetnie ilustrowana, z pięknym, lirycznym tekstem. Jestem zachwycona. Musi się znaleźć na Waszej półce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)