14.2.21

Najpiękniejsze filmy na podstawie książek Nicholasa Sparksa





Nicholas Sparks zawładnął nie tylko moim sercem. Uwielbiam jego powieści, a na ich podstawie powstało wiele wspaniałych filmów.  Polecam z całego serca zarówno filmy, jak i książki.

Pod każdym filmikiem znajdziecie link z moją recenzją.

Zapraszam!

 

List w butelce (1999)



Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Szkoła uczuć (2002)



Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Pamiętnik (2004)




Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Noce w Rodanthe (2008)


Wciąż ją kocham (2010)



Moją recenzję przeczytacie TUTAJ


 Ostatnia piosenka (2010)


Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Szczęściarz (2012)


Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Bezpieczna przystań (2013)




Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 

Dla ciebie wszystko (2014)



Moją recenzję przeczytacie TUTAJ


 Najdłuższa podróż (2015)


Moją recenzję przeczytacie TUTAJ

 Wybór (2016)


Nie wszystkich książek opublikowałam recenzje, ale to może być dobry powód, aby znowu sięgnąć po książki Sparksa ;)

 


Buziaki, Paulina

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ekranizacje książek Sparksa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że tyle jego książek zekranizowano :O Co więcej, żadnego z nich nie widziałam! Do jego książek nigdy nie było mi po drodze, ale może obejrzę któryś z filmów.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)