10.2.21

Agnieszka Elbanowska, Cześć i czołem




Agnieszka Elbanowska, Cześć i czołem 

Wydawnictwo Mamania 

Okładka twarda kartonowa

 

Uwielbiamy książeczki dźwiękonaśladowcze i bardzo się cieszę, że trafiła do nas nowość od wydawnictwa Mamania.

 

„Hej, jak masz na imię?

Cześć i czołem! Przywitaj się z naszym zwierzęcym zespołem!

Zrób z żółwiem żółwika, poskacz z małpką i pogłaszcz króliczka.”

 




Cześć i czołem to zachwycająca kartonowa książeczka dla najmłodszych czytelników. Na każdej rozkładówce znajduje się przepiękna, kolorowa ilustracja zwierzątka oraz propozycja aktywności dla maluszka. 

 

I tak mamy tutaj pieska, któremu należy podać łapę. Znajdziemy tu kotka, którego gdy podrapiemy zrobi miau. Przybijemy żółwika z żółwikiem oraz piątkę ze słoniem. Podłączymy z małpką i przytulimy się z niedźwiedziem. 

 

Szalenie podobają mi się zwierzaczki, które są śliczne i sympatyczne. Cała książka wydana w twardej oprawie z kartonowymi stronami na pewno szybko się nie zniszczy, rymowany aktywizujący tekst oraz utrzymana w żywych, jasnych i radosnych kolorach ucieszy oko najmłodszych. 

 

Jestem zachwycona książeczką, gdyż tak naprawdę najprostsze rozwiązania są najlepsze dla malucha. Najprostsze czynności na pewno zainteresują dziecko, zachęcą do aktywności  i świetnie spędzi ono czas z lekturą. Połączenie nauki i zabawy to świetna propozycja. 

 

Moje dzieci kilka razy dziennie sięgają po tę książkę. Jesteśmy zachwyceni i jeśli szukacie ciekawej, wesołej i radosnej  książeczki aktywizującej z krótkimi rymowanym tekstem to jak najbardziej polecamy Cześć i czołem. 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)