15.2.21

Katarzyna Grochola, Zjadacz czerni 8



Katarzyna Grochola, Zjadacz czerni 8

Wydawnictwo Literackie

Okładka twarda 

Liczba stron 


Już na samym początku mogłabym tylko powiedzieć, że co tu dużo mówić, pisać, dzielić się opiniami... tę powieść po prostu trzeba przeczytać. 


Po książki pani Grocholi sięgam już od kilkunastu lat. Uwielbiam jej styl, poczucie humoru, genialnych bohaterów. I w miarę wydawania kolejnych autorka tworzy coraz piękniejsze historie, które chwytają za serce. 


„zjadacz czerni 8” to rewelacyjna powieść, której zakończenie mnie totalnie rozwaliło i rozłożyło na łopatki. Autorka ukazuje kilku bohaterów, których losy w pewien sposób łącza się ze sobą. A klamrą pozostaje oczywiście miłość, różne jej oblicza, odsłony i rodzaje, która tworzą życie. 


Bohaterowie są różnorodni, a ich życiowe losy wzruszają, zmuszają do refleksji, czytelnik zatrzymuje się, zastanawia i analizuje. Niesamowicie przyjemnie i szybko się czyta. Pochłonęłam w jeden wieczor i tak bardzo chciałabym, żeby pani Grochola pisała więcej i więcej takich wspaniałych książek. Tak jak już mówiłam rewelacyjna książka, którą koniecznie musicie przeczytać. Wzruszająca poruszająca opowieść o miłości, nadziei i przypadkach albo o przeznaczeniu.  W dodatku ta zachwycająca okładka. Jestem oczarowana. 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)