15.2.21

Encyklopedia obrazkowa wodny świat // Encyklopedia obrazkowa jedzenie




Encyklopedia obrazkowa wodny świat  // Encyklopedia obrazkowa jedzenie 

Wydawnictwo Wilga 

Okładka twarda 

Liczba stron 32 


Jakiś czas temu pokazywałam Wam dwie książki z serii Encyklopedia obrazkowa. Mianowicie Przyrodę i Zwierzęta. Bardzo spodobało mi się to wydanie, więc byłam zachwycona, kiedy otrzymałam kolejne dwie, czyli wodny świat oraz jedzenie. 







W Jedzeniu znalazły się takie kategorie albo raczej menu, takie jak domowe jedzenie, wypieki, ciastka, przyprawy, a także podróż po różnych kuchniach świata, np. włoskiej, hiszpańskiej, hinduskiej, chińskiej czy greckiej. 



Tom Wodny świat to wizerunki zwierząt, które mieszkają pod wodą. Przedstawiono aż 1000 gatunków, od barwnych ryb i koralowców. Ale także obiektów takich jak okręty podobne i wraki statków pirackich ! 






Każda ilustracja jest podpisana, a na końcu książki znajduje się skorowidz, dzięki któremu bardzo łatwo wyszukać interesujące nas pojęcie. 


To wydanie także  zasługuje na uwagę i powinno znaleźć się w biblioteczce małego odkrywcy, który interesuje się otaczającym światem. Książki wydane są w dużym formacie i w twardej oprawie. Zawierają realistyczne, przepiękne ilustracje. Doskonale sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale doskonała motywacja do nauki i poszerzania wiedzy. 


Serdecznie polecam! 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)