11.2.21

Mój mały świat. Na wsi // W dżungli




Mój mały świat. Na wsi. W dżungli 

Wydawnictwo Mamania 

Okładka twarda 

 

Kolejne dwie przepyszne nowości od wydawnictwa Mamania. Jak sami dobrze wiecie malutkie dzieciaczki kochają wszelakie aktywności. Tedwie Kartonowe książeczki z wyciętymi kształtami oraz ruchomymi obrazkami rozwijają zdolności manualne, a także poruszają bliskie maluchom tematy i zaspokajają ich ciekawość.

 





Temat wsi, który najbardziej aktualnie interesuje moje dzieci. Kochają kury, kochają traktory i na podwórku mogliby spędzić cały dzień. Mamy tutaj owieczki, kurki, koniki, które trzeba nakarmić i się nimi zaopiekować. 

 





W dżungli również Spotkamy wiele zwierząt - małpy, tukany, tygrysy i będzie to niezapomniana przygoda . Bo dżungla tętni życiem. 

 

Uwielbiam publikacje, które wspierają rozwój maluszków. Seria „Mój mały świat” to książeczki dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy wspierają rozwój maluchów i sprawność manualną.  Piękne i kolorowe ilustracje sprawią, że dzieci z przyjemnością odkryją świat . Wydanie w twardej oprawie z kartonowymi stronami. Maluszek podczas przeglądania na pewno nie zrobi sobie krzywdy. Doskonale nadają się do trzymania w małych raczkach. W książeczkach pojawia się mnóstwo kolorowych ilustracji i uroczych bohaterów.

Polecamy! 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu!

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)