2.6.22

Jules Howard, Zwierzęta od A do Z







Jules Howard, Zwierzęta od A do Z

Wydawnictwo Kropka

Okładka twarda  


Zanurz się w różnorodności królestwa zwierząt. Publikacja „Zwierzęta od A do Z” Zawiera ponad 300 stworzeń, a każde z nich jest szczegółowo opisane przez eksperta.

 

Od najmniejszej gąbki po największego słonia, wszystkie wpisy są wspaniale zilustrowane w tej spektakularnej celebracji życia na Ziemi. Wpisy obejmują siedlisko, wielkość i zachowanie, a specjalistyczna wiedza zoologa i naukowca Julesa Howarda została ożywiona przez otwierające oczy dzieło Jaroma Vogla.

 








Książka jest podzielona na klasy królestwa zwierząt, w tym ssaki, gady, ptaki, bezkręgowce i ryby. Zacznij od początku lub zanurz się w nim – niezależnie od tego, na jakiej stronie wylądujesz, na pewno znajdziesz ulubione stworzenie!


Encyklopedia zwierząt jest niezbędnym dodatkiem do półki z książkami każdego amatora, młodego lub starszego, gwarantującego poszerzenie horyzontów i pogłębienie uznania życia na naszej niesamowitej planecie.


Bardzo podobało mi się ta lektura. Ilustracje są  naprawdę ładne i urocze. Bardzo lubię taki styl artystyczny.


Książka jest podzielona według klasyfikacji, a każda strona zawiera od 2 do 4 zwierząt o podkategorii opartej na klasyfikacjach. Wiele razy w książce wspomina się, że naukowcy wciąż próbują dowiedzieć się więcej o pewnych gatunkach, ponieważ niewiele o nich wiadomo lub są one zagrożone, co moim zdaniem było miłym akcentem.


Publikacje od wydawnictwa Kropka mają doskonały design, są bardzo pouczające i łatwe do czytania, co bardzo mi się podoba. Doskonały materiał do szkoły i nauki w domu, jeśli wykorzystasz chwile, kiedy dzieci są gotowe i ciekawe. Nauka przyjdzie w naturalny sposób, a lekcje będą płynąć swobodnie.


Ogólnie bardzo podobała mi się ta książka i zdecydowanie polecam każdemu, kto lubi czytać tego rodzaju publikacje , tak jak ja i moje dzieciaki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)