21.6.22

Joanna Anger, Anna Piszczek, Alaantkowe BLW






Joanna Anger, Anna Piszczek, Alaantkowe BLW

Wydawnictwo Mamania

Ilość stron 192 


AlaAntkoweBLW to blog, z którym jestem od prawie 4 lat, czyli od momentu rozszerzania diety Mateuszowi :) wcześniej w ogóle kompletnie nie miałam pojęcia jak w ogóle zabrać się za przygotowywanie posiłków maluszkowi, już nie mówiąc co w ogóle mogłabym przygotować. Byłam przerażona, ale trafiłam właśnie na blog Pani Asi i Pani Ani. I tak już nasza wspólna przygoda trwa bardzo długo, w mojej biliotece mam wszystkie książki autorek i zawsze mam pomysł na danie dla moich maluszków ;) 


Alaantkowe BLW to Nowe wydanie najpopularniejszej książki kucharskiej dla rodziców, z którą rozpoczęłam kuchrzenie moim dzieciakom ;)  


Chcesz, aby Twoje dziecko jadło nie tylko chętnie, ale też różnorodnie i zdrowo?


Niezależnie od tego, czy masz doświadczenie w gotowaniu, czy dopiero zaczynasz kucharską przygodę, razem z dzieckiem możecie cieszyć się smacznymi posiłkami na każdym etapie rozszerzania diety.





W tej domowej książce kucharskiej znajdziesz:


- Przepisy, które możesz zastosować od samego początku rozszerzania diety, i takie, które zasmakują starszemu dziecku i rodzicom

- Potrawy tradycyjne, a także wegańskie, bezglutenowe czy bez nabiału

- Pomysły na smaczne śniadania i obiady oraz dania, które możesz zabrać ze sobą na wycieczkę

- Pyszne desery, które – jeśli chcesz – możesz przygotować bez dodatku cukru.


Każdą z tych potraw przyrządzisz szybko i łatwo z dostępnych składników.

Przy każdym przepisie znajdują się uwagi autorek, cenne rady, tagi, które ułatwią wybranie posiłku (choćby zwrócenie uwagi na produkty, które uczulają - mamy alergikow wiedzą, jakie to ważne!). 


Przepisy są jak smaczne, zdrowie i kolorowe, przykuwają wzrok dziecka. A co najważniejsze są dla całej rodziny. 

Jestem zachwycona tą książką i jeśli chodzi o rady żywieniowe w 100% ufam autorkom. I każdą kolejną książkę kupię w ciemno :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)