27.6.22

Franke Scheunemann, Winston. Agent pod przykrywką





Franke Scheunemann, Winston. Agent pod przykrywką

Wydawnictwo Debit


Do tej pory podobały mi się wszystkie części serii o „Winstonie”,  zabawne i ekscytujące. W piątym tomie znów wiele się dzieje. Sprawa bardzo mi się podobała, zwłaszcza ze względu na autentyczne trudności i realistyczne wydarzenia. Są problemy z komunikacją między dziećmi a zwierzętami, policja nie traktuje dzieci poważnie, przestępca jest naprawdę inteligentny, a jego wspólnicy szybko myślą. Wszystko to sprawiło, że sprawa była bardzo ekscytująca, ponieważ często nie wiedziałam, jak dzieci powinny rozwiązać powstałe problemy. Pod tym względem książka jest jak dotąd najlepszą z serii.


Prawdopodobnie również na tym skorzysta zmiana ustawienia. Nie szukanie nowego przypadku w codziennym życiu Hamburga, ale przeniesienie wszystkiego do wesołego miasteczka otworzyło zupełnie nowe drzwi. Największą rolę odgrywa wprowadzenie wielu nowych postaci. Z powodu pomyłki Winston trafia do cyrku w wesołym miasteczku. To była miła odmiana zobaczyć inne postacie.


Chociaż podobała mi się każda książka z tej serii, ta jest moją ulubioną. Sprawa jest opowiedziana w ekscytujący sposób z autentycznymi trudnościami i realistycznymi wydarzeniami. Nie jest już wyraźnie książką dla dzieci, w której pewne aspekty po prostu trzeba zaakceptować. Ponadto wchodzimy w nową scenerię i poznajemy wiele ciekawych nowych postaci. W międzyczasie ewoluuje również życie ludzi – wszystko to komicznie skomentowane przez Winstona z cierpkim humorem :)

.

.

Znacie tę serię ? :)

.

.

.

#kotwinston #czaszdzieckiem #czytamy #czytaniejestfajne  #readingmylovepoleca #bookoftheday #kidsbookswelove #dziecisawazne #kochamtoczytam #bookstagrampl #childrensbook #czytamdziecku #kociara #cat #kitten 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)