28.6.22

Chris Chatterton, Usypianki odliczanki. Mały dinozaur





Chris Chatterton, Usypianki odliczanki. Mały dinozaur

Zielona  Sowa 

Okładka twarda 


Kolejna urocza bajka na dobranoc i choć myślałam, że moje dzieciaki będą za duże, bo docelowa grupa 2+ to jednak okazało die, że szalenie im się spodobał Mały Dinuś ;)


Wyprawa do dżungli, pluskanie się w błocie i sprint od wulkanu płynącego lawą — to wszystko na wieczorną zabawę dziesięć minut przed snem.


To zachwycające rymowane historyjki, idealne na dobranoc z maluchami.


Dzięki wielokrotnemu powtarzaniu, starszaki pokochają dołączanie do odliczania, a najmłodsze z nich pokochają żywe kolory i zabawne dinozaury, które przechadzają się po Krainie Możliwości. 






Na początku i na końcu znajduje się piękna mapa. Przed pokazuje dzień, a na końcu noc. Oferując szereg zabawnych i mistycznych stworzeń (w tym te z książek), moje dzieci znalazły wiele radości w odkrywaniu tych map i odkrywaniu różnic między postaciami w dzień i w nocy. To cudowna dodatkowa okazja dla dzieci, aby poznać historię w inny sposób.


Piękna bajka na dobranoc, która przygotowuje dzieci do snu, urocza opowieść dla śpiących (i może nie tak bardzo) dzieciaków. A jeśli dzieciaki nie przepadają za dinozaurami, mogą polubić historię o jednorożcu ;) my na pewno się skusimy. Bo zarówno jak rytm, rym, fabuła, nauka liczenia i prześliczne ilustracje nas oczarowały :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)