20.8.22

Susanne Gernhäuser, Moja wielka wyszukiwanka. Mój dzień





Susanne Gernhäuser, Moja wielka wyszukiwanka. Mój dzień  

Wydawnictwo Papilon 

Okładka twarda 


Książkę zamówiłam w księgarni TaniaKsiazka.pl 


Książki z tej serii już od dłuższego czasu są naszymi ulubionymi :) tym razem przyjrzymy się jak mała Janka spędza dzień ;) 


Janka uwielbia chodzić z mamą na plac zabaw w parku. Ale jeśli przyjrzysz się uważnie, Jankę znajdziesz również w przedszkolu, w zoo i na odkrytym basenie. Będziesz jej towarzyszył podczas zakupów w supermarkecie, na wizycie u pediatry lub odbierzesz z nią tatę z dworca.  Wszystkie najważniejsze tematy dla dzieci zebrane są w tej poręcznej tekturowej książeczce z obrazkami. Zawiera więc dobrą mieszankę wielu tematów.





Z perspektywy osoby dorosłej obrazki są duże, wyraźne i pięknie  namalowane. Ponieważ na stronach tak wiele się dzieje, możesz zadać dziecku szereg pytań/zadań.

Zawsze można znaleźć coś nowego, co sprawia, że ​​ta książka jest tak dobra i urozmaicona, a także ciekawa i polecana zarówno małym, jak i starszym dzieciom.


Ta seria idealnie sprawdza się u moich dzieci. Poza tym stosunek ceny do jakości jest gwarantowany, a grube kartonowe strony absolutnie sie nie niszczą. 


Koniecznie sprawdźcie zakładkę nowość dla dzieci w TaniaKsiazka.pl 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)