Ross W. Greene, Zagubieni w szkole
Mamania
Okładka miękka
Główną ideą dr Greene'a jest to, że dzieci radzą sobie dobrze, jeśli mogą. Aż trudno uwierzyć, że tak wielu dorosłych się z tym nie zgadza. Kiedy dziecko zachowuje się niewłaściwie (po raz drugi lub 22), może być trudno pamiętać, że nie próbuje manipulować. Większość (jeśli nie wszystkie) dzieci nie chce wpadać w kłopoty, a jeśli szukają uwagi w negatywny sposób, to prawdopodobnie dlatego, że nie wiedzą, jak zwracać na siebie uwagę w pozytywny sposób. Co to znaczy? Oznacza to, że standardowe techniki dyscypliny nie działają, ponieważ nie uczą niczego poza tym, co zrobił źle (o czym większość dzieci już wie). Dyscyplina powinna przebiegać zgodnie z techniką Proaktywnych rozwiązań opartych na współpracy (CPS) – ale musisz przeczytać książkę, aby dowiedzieć się więcej na ten temat!
Ton Greene'a nie jest ani protekcjonalny, naprawdę pisze jak jest i wydaje się rozumieć opór, jaki wielu dorosłych może odczuwać wobec CPS. Ogólnie rzecz biorąc, naprawdę doceniam koncepcję, że nie ma planu wycinania ciasteczek, który zadziałałby dla wszystkich uczniów. Wyobraź sobie, że...traktujesz każde dziecko indywidualnie. Biorąc to pod uwagę, wszyscy przyszli (i obecni) nauczyciele powinni szybko przeczytać czytać tę książkę :)
.
.
.
Co tam aktualnie czytacie? :)
.
.
.
#wydawnictwomamania #dzieci #kids #nastolatek #poradnik #bookblogger #bookstagramfeature #booknerdigans #bookquotes #bookcover #bookclub #bookishfeatures #Bookmark #bookshop #bookreview #parenting
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)