22.8.22

Susanne Gernhäuser, Moja wielka wyszukiwanka. Na placu budowy





Susanne Gernhäuser, Moja wielka wyszukiwanka. Na placu budowy 

Wydawnictwo Papilon 

Okładka twarda 


Książkę zamówiłam na TaniaKsiazka.pl 


Do znudzenia będę powtarzać i polecać, bo to jedna z naszych ulubionych serii. Na półce mamy oczywiście wszystkie i często przeglądamy ;) moim synom od początku się podobała, więc zdecydowaliśmy się na każdą z nich ;)


„Moja wielka wyszukiwanka. Na placu budowy” pokazuje nie tylko znane sceny, takie jak budowa domów czy dróg. Tutaj jest o wiele więcej do odkrycia. Plac budowy na dworcu i lotnisku, stawiane są turbiny wiatrowe, odnawiana fasada muzeum, a także powstaje nowy plac zabaw. Szczegółowe ilustracje zachęcają do wspólnego oglądania i które są tak urozmaicone, że mały fan budowy z pewnością nie będzie mógł zdecydować się na ulubioną stronę.





Towarzyszący tekst z lewej strony prosi się o wyszukiwanie, aby znaleźć poszczególne obrazki. Podpisy pod spodem pomogą w identyfikacji pojazdów, zawodów czy też narzędzi. To zdecydowanie wesprze rozwój mowy i wzbudzi zaangażowanie. 


W porównaniu do poprzednich książek z tej serii strony tutaj wydają się nieco bardziej szczegółowe, dzieje się więcej, co sprawiło, że pomyślałam, że ta książka może być nieco przytłaczająca. Po przeanalizowaniu stwierdzamy, że mie ma żadnego śladu przytłoczeniu. Dziecku ta książka na pewno sprawi wiele frajdy. 


Koniecznie zajrzyjcie do zakładki nowość w TaniaKsiazka.pl 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)