19.8.22

Gina Homolka, Skinnytaste meal prep





Jeszcze tego o mnie nie wiecie, ale kolekcjonuję książki kucharskie 😁 Niektóre z nich są piękne i olśniewające, ale czasami przepisy wykraczają zbyt daleko poza moją strefę komfortu. 


Są też książki kucharskie, takie jak „Skinnytaste Meal Prep: gotuj raz na cały tydzień” aby uprościć życie, o której mogę powiedzieć, że będę jej używała z ręką na sercu. Oprócz apetycznych zdjęć na prawie co drugiej stronie, składniki są łatwe do zdobycia, a przepisy naprawdę proste. 


Lubię gotować i uwielbiam przepisy, które można przygotować z wyprzedzeniem. Dzieki tej książce  poznałam  kilka nowych wskazówek i nauczyłam się kilku sztuczek, które z radością wypróbuję podczas zaopatrywania mojej zamrażarki tej jesieni 😁


Książka ta została podzielona na kilka rozdziałów - śniadania; sycące sałatki; bowle zbożowe, makaronowe i warzywne na ciepło; zdrowe przekąski; hity z zamrażarki: Dania wegetariańskie, mięso i owoce morza; duże porcje i dania z resztek. A także podstawy gotowania, zamrażania i plany posiłków. 


Niezależnie od tego, czy szukasz książki kucharskiej z przepisami śniadania, na wynos, przygotowywanie posiłków na tygodniowy lunch, napełnianie zamrażarki czy po prostu potrzebujesz inspiracji na kolację Przygotowanie posiłków z pomocą „Skinnytaste”na pewno Ci to ułatwi :) bardzo ładne wydanie w twardej oprawie ;)

.

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

#skinnytaste #mealprep #gotowanie #cooking #cook #potrawa #jedzenie #mamaczyta #czaswolny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)