26.7.22

Elias Våhlund, Podręcznik dla superbohaterów. Powrót. Część 7






Elias Våhlund, Podręcznik dla superbohaterów. Powrót. Część 7 

Debit


Dynamiczna, emocjonująca i świetnie napisana opowieść o dziewczynce, która bierze sprawy w swoje ręce. To już siódmy tom przygód Lisy, który premierę miał w lipcu. 


Wszystkie porwane dzieci wróciły do Rosenhill, ale Czerwona Maska i jej przyjaciele nie mogą przestać myśleć o tej sprawie. Coś tu się nie zgadza. Dlaczego porywacze mieliby zadać sobie tyle trudu, żeby najpierw porwać dzieci, a potem po prostu je wypuścić po kilku dniach?

Poza tym wiele z dzieciaków zaczęło lunatykować. Wychodzą w środku nocy na ulice Rosenhill. W mieście dzieje się coś bardzo podejrzanego...





Książka przypomina kreskówkę z polami tekstowymi (wyglądają, jakby zostały wykonane za pomocą Painta...) i nadaje się do czytania od 7 lat lub nawet wcześniej, jeśli umiejętności czytania są wystarczające. Książka posiada kolorowe, komputerowe ilustracje. Przypomina mi mangę i anime, zwłaszcza ze względu na kolorystykę.


Wydaje mi się, że sprawdzi się, szczególnie dla dzieci, które mniej czytają. Lektura, którą pochłonęłam w godzinę. Polecam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)