6.7.22

Colleen Hoover, Reminders of him






Colleen Hoover, Reminders of him 

Wydawnictwo Otwarte 

Okładka miękka 


Książkę zamówiłam w TaniaKsiazka.pl 


Colleen Hoover osiągnęła światowy sukces dzięki swoim intensywnym współczesnym powieściom romantycznym. Reminders of Him to najnowsze dziecko autorki. Książka  surowa, bolesna, niszczycielska i emocjonalna.


„Reminders of Him” opowiada o Kennie Rowan, młodej matce, która niedawno została zwolniona z więzienia po pięcioletnim pobycie. Powrót Kenny do domu jest naznaczony ostrym sprzeciwem, silnymi opiniami, ochroną i odrzuceniem. Ale to nie powstrzyma młodej matki przed spróbowaniem wszystkiego, co w jej mocy, aby ponownie połączyć się z dzieckiem, ale droga do akceptacji i przebaczenia jest trudna. Kiedy jeden mężczyzna okazuje Kennie współczucie, zrozumienie i miłość, na którą zasługuje, sprawy zaczynają wyglądać nieco inaczej. Trzeba jednak dokonać bolesnego wyboru i córka Kenny zostaje uwikłana w ten bolesny podział. Czy Kenna będzie w stanie w końcu uciec od przeszłości i ponownie znaleźć szczęście jako matka?


Jak tylko zobaczyłam książkę w zapowiedziach wiedziałam, że po nią sięgnę  i zaopatrzyłam się we własną kopię. Tak się cieszę, że to zrobiłam, ponieważ naprawdę się z tym związałam, i książka przypomniała mi to jeden z moich ukochanych tytułów Kristin Hannah, Nocna droga.


Ponad czterdzieści dwa rozdziały i epilog, Reminders of Him dają czytelnikowi wyłączny dostęp do myśli, lęków, emocji, miłości i życia dwóch głównych wątków. Zmieniająca się forma narracji dzielona między Kenną i Ledgerem stanowi podstawę tej historii. Spojrzenie na rzeczy z punktu widzenia każdego bohatera pomaga czytelnikowi w pełni zrozumieć uczucia i emocje. 


Uważam, że Hoover wykonała świetną robotę, ucieleśniając w swojej poruszającej powieści zarówno kobiecą, jak i męską perspektywę. Pomiędzy tą wzruszającą opowieścią przeplatają się listy pisane przez główną bohaterkę. Te bardzo osobiste i płynące z głębi serca wypowiedzi dodają kolejną istotną warstwę do tej historii i bardzo doceniam umieszczenie tych listów. Doceniam również dodatkowe akcenty, takie jak playlista umieszczona na końcu książki.


Z punktu widzenia książki jako całości, Reminders of Him jest bolesną, miażdżącą, łamiącą serce, prawdziwą i taktowną narracją. Hoover jest w moich oczach instynktowną i intuicyjną autorką, która wie, jak przekazać emocje swoich bohaterów. Wokół Reminders of him krąży wiele tematów, począwszy od miłości, niezdecydowania, osądu, przebaczenia, obwiniania, lojalności, troski, żalu, straty, akceptacji, prawdy, odwagi, wytrwałości i nadziei. Dzięki charakterystycznej mieszance stanowi wspaniałą lekturę. 


Koniecznie zajrzyjcie do zakładki nowości w TaniaKsiazkaa.pl 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)