8.7.22

Piotr Kurski, Złapię cię ! Tutu i pojazdy


Złapię cię! Tutu i pojazdy 



To jest dopiero akcja!  Gdzie jest Tutu? To tu, to tam! Mnóstwo pojazdów, zwariowana pogoń i sympatyczny bohater w pełnej akcji i humoru książce kartonowej dla najmłodszych.


Poznajcie Tutu – sympatycznego posiadacza czterech łap, wielkich oczu i długiego czarnego ogona. Właśnie rusza w zwariowaną gonitwę. 


Z roweru na kajak, z lotni na samolot, ze statku na motorówkę, z auta na koparkę, z karetki na radiowóz, z pociągu do wyścigówki… Nie ma chwili do stracenia – trzeba korzystać z każdej okazji do przesiadki. Za kim Tutu tak goni? Przekonajcie się sami!




Na trasie zabawnej pogoni Tutu maluchy spotkają ponad dwadzieścia najróżniejszych pojazdów – jeżdżących, pływających i latających. Każda rozkładówka tej pełnej kolorów książki to nowy pojazd, nowe miejsce i nowe zaskoczenie.


Naprawdę uwielbiam te szalone kartonówki. Moje dzieci zawsze bardzo chętnie je czytają. Ja również mam ogromną przyjemność z czytania ;) 


.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

#przedszkolak #kartonówka #edukacjawczesnoszkolna #przedszkolanka #edukacjadomowa #nauczanie 

#przedszkolak #uczeń #dladzieci #readingmylovepoleca #synekmamusi #kreatywnie #kreatywniezdzieckiem #czaszdzieckiem #maluszek #jestemmamą #czytanie #nauczycielka #czaswolny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)