11.7.22

Jewel E. Anne, When life happened





Jewel E. Anne, When life happened

Wydawnictwo Hype 


Przerwa między krokami, mrugnięcie okiem, ułamek sekundy przed podjęciem decyzji, które rozwidlenie dróg wybrać – to jest moment, w którym dzieje się życie. Jeden kierunek jest czarny, a drugi biały. A może oba mają różne odcienie szarości? To pytania poruszane w książce „When Life Happened” autorstwa Jewel E. Ann.


Książka zapewniła mi sporą dawkę rozrywki. Styl pisania autorki jest zabawny, podczas gdy dzieli się konkretnym przesłaniem. Jej postacie są niepowtarzalne i niezaprzeczalnie prawdziwe.


Parker Cruse to urocza i przezabawna postać. W jej wysiłkach, by żyć według planu, jej tworzenie list i nadmierna organizacja sprawiły, że jest cudownie poza kontrolą i nieudanym bałaganem. Jej matka zbyt pruderyjna. Tata płynie z prądem, aby zachować spokój. Jej siostra bliźniaczka dźgająca plecy i były chłopak Parker ponownie obnoszą się z nielojalnością w twarz, kiedy nie tylko wracają do Iowa, ale także do osobistej przestrzeni. Jej przystojny sąsiad  ma uroczego psa i atrakcyjną, ale nieobecną żonę. Parker ma tyle objazdów, że jej życie jest skazane na kolizję.


„When Life Happened” jest pełne humoru, niewygodnych wyborów i rozczarowujących wyników. Ale również pełna miłości, przebaczenia i drugiej szansy.


Czytelnikom, którzy brzydzą się jakąkolwiek historią zawierającą cudzołóstwo, nie skreślajcie tej książki od razi. Tak, istnieją dowody na oszustwo, ale nie jest to przedstawiane jako tolerowane zachowanie. Ta historia nie tyle dotyczy znalezienia miłości poprzez cudzołóstwo, ile ścieżki, którą wybierzesz, gdy pojawi się taka sytuacja.


Zgodnie z przesłaniem książki fabuła całkowicie mnie zaskoczyła. Nie spodziewałem się tylu zakrętów. Moje serce zostało złamane. Mój mózg był zdezorientowany. Po kreskówkowym potrząsaniu głową i lekkiej zmianie paradygmatu zobaczyłem światło. Życie wymaga pewnej dozy uporu i odwagi. Znalezienie „prawowitego właściciela” swojego serca wymaga odwagi i doceniania każdego dnia z „swoją osobą”.


Jewel E. Ann to utalentowana gawędziarka. Uwielbiam jej styl pisania tak samo jak jej niesamowite postacie. Nie będę spojlerować i zdradzać całej fabuły, ale książka ta jest zdecydowanie godna polecenia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)