7.2.22

Sławomir Koper, Żony bogów. Muzy wielkich literatów





Sławomir Koper, Żony bogów. Muzy wielkich literatów 

Wydawnictwo Harde 

Okładka miękka

Ilość stron 390 



Czy bycie żoną Witkacego, Gombrowicza, Mrożka, Iwaszkiewicza albo Miłosza było radością, czy raczej brzemieniem? Kim były kobiety, które stały u boku tych charyzmatycznych twórców?


My znamy ich jako wielkich artystów. One poznały wszystkie odcienie ich osobowości - od tych najjaśniejszych po najmroczniejsze. Żyjąc w cieniu sławnych mężów, na co dzień stawiały czoła ich słabościom, lękom, nałogom. Znosiły ich kaprysy, wybaczały.


Zabrałam się za lekturę „Żon bogów. Muzy wielkich literatów” zaraz po otrzymaniu zamówienia  z TaniaKsiążka.pl. Szybko, bo w ciągu jednego dnia, przeczytałam całość z wypiekami na twarzy. Ogromnie mnie wciągnęła. Szczegóły z życia Witkacego, Iwaszkiewicza, Miłosza, Mrożka i Gombrowicza i ich pierwszych miłości, przyjaciółek, kochanek, partnerek. Boginie bogów. Wszystko poparte różnorodnymi tekstami źródłowymi, dziennikami, słowami przyjaciół, recenzjami. Wspaniała lektura. Szkoda, że takich smaczków nie poznaje się w szkole ;) 


Polecam zajrzeć do zakładki literatura faktu w TaniaKsiazka.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)