14.2.22

Jane Chapman, Kocham cię całym sercem






Jane Chapman, Kocham cię całym sercem 

Wydawnictwo Wilga

Okładka twarda 

Ilość stron 


Najnowsza  książka Jane Chapman „Kocham cię całym sercem” opublikowana w twardej oprawie i dużym formacie, zawiera cudownie mocne przesłanie o bezwarunkowej miłości – idealne dla najmłodszych, którzy od czasu do czasu potrzebują otuchy.


Mały Miś złamał ulubiony słonecznik mamy. A jeśli jej mama już jej nie będzie kochać? Na szczęście mama wie, co robić...




Ta książka mnie ogromnie wzruszyła, jest taka słodka i pełna miłości! Naprawdę podoba mi się, że ta historia nie jest zbyt słodka ani sentymentalna, ale nadal ma pełne miłości przesłanie, które jest potężne. Historia ta NIE sprawi, że małe dzieci przewracają oczami.


Mały miś to taka odważna postać! Gra na perkusji, biega w wyścigu, lata na latawcu i wspina się na drzewo. Mówi sobie: „Mogę to zrobić! Nie pozwolę, żeby ta przeszkoda mnie powstrzymała.”


Jestem zachwycona tą historią! Uwielbiam to, jak przedstawia realistyczny obraz życia, gdy sprawy przybierają zły obrót dla Misia I dla jego mamy. Oboje popełniają błędy i czasami się denerwują, ale przez to wszystko starają się skupić na pozytywach i zawsze polegają na rodzinnej miłości, która da im siłę.


Ilustracje są urocze! Uwielbiam delikatny styl artystyczny i piękne kolory. Wyraz twarzy bohaterów jest doskonały. Naprawdę wzbogacają historię, wprowadzając czytelnika w nastrój każdej sceny. Czytaliśmy z chłopcami i jesteśmy zachwyceni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)