13.2.22

Makoto Yamada, Moje ciało. Pierwsza pomoc przy drobnych wypadkach






Makoto Yamada, Moje ciało. Pierwsza pomoc przy drobnych wypadkach

Wydawnictwo Tako 

Okładka twarda 

Ilość stron 28 


„Pierwsza pomoc przy drobnych wypadkach” to ósmy tytuł serii Moje Ciało. Nie miałam pojęcia, że na rynku już jest dostępnych tak wiele tytułów jak Piersi, Włos, Pępek czy Zęby. 


Tym razem Gen-ichiro razem z Makoto Yamadą wyjaśniają, jak opatrywać drobne rany: skaleczenia, zadrapania, użądlenia, poparzenia czy przytrzaśnięte palce. Nie brakuje również ciekawostek związanych z czkawką, guzami i zdrętwiałymi kończynami, jak wyciągnąć drzazgę czy co robić, gdy podrapie kot. 




Ostatnia strona skierowana jest do dorosłych. Makoto Yamada jest dyrektorem w przychodni i przedstawia najnowsze zalecenia odnośnie leczenia ran. Nie miałam pojęcia, że pojawiły się nowe zalecenia, a ta książka mi je uświadomiła. 


Książka wizualnie również bardzo mi się podoba. Zarówno treść, jak i ilustracje są ciekawe, a czasem i humorystyczne. Moim chłopcom bardzo się spodobała i czytaliśmy ją już kilka razy :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)