14.7.21

Wydaje mi się, że widziałem krokodyla // Wydaje mi się, że widziałem dinozaura




Wydaje mi się, że widziałem krokodyla // Wydaje mi się, że widziałem dinozaura 

Wydawnictwo Mamania

Okładka twarda 

Ilość stron 10


Dzisiaj chciałabym Wqm pokazać dwie urocze kartonówki od wydawnictwa Mamania.


Wydaje mi się, że widziałem krokodyla

stylowa książeczka z suwakami z pewnością rozśmieszy najmłodszych. Pokochają zabawę w chowanego, by odsłonić dinozaura chowającego się w różnorodnych  scenach. Czy jest za sofą? Albo pod prysznicem? Po prostu przesuń suwak, aby się dowiedzieć!






Wydaje mi się, że widziałem krokodyla

W tej zabawnej książeczce zamieszkuje krokodyl. Podobno jest częścią zespołu konstruktorów, ale porzucił wiertło i zniknął.


Używając suwaka na każdej rozkładówce, maluchy mogą wziąć udział w grze w polowanie na krokodyla. Ale czy to psotne stworzenie kiedykolwiek wróci do pracy?


Sprytne, stylowo przedstawione, interaktywne zabawy dla maluchów, którzy prawdopodobnie nauczą się nowych słów związanych z lokalizacją i będą doskonalić swoje umiejętności motoryczne. 


Bardzo lubimy książeczki z przesuwanymi okienkami i te również należą do jednych z naszych ulubionych. Plus za ładną grafikę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)