25.7.21

Nikola Kucharska. Jak to działa? Sport




Nikola Kucharska. Jak to działa? Sport

Nasza Księgarnia

Okładka twarda 

Ilość stron 40


Książka, którą chcę  Wam dzisiaj pokazać na  pewno zainteresuje każdego sportowca. Mianowicie pozycja z serii „Jak to działa? Sport”. Kolejna publikacja niezwykle uzdolnionej Nikoli Kucharskiej .


Z części 1 zatytułowanej „Po co nam sport? ” dowiemy się co się dzieje, kiedy ćwiczymy, poznamy sporty letnie oraz zimowe. Część  2 „Przeżywanie sportu” przybliża starożytne oraz nowożytne igrzyska. Część 3 „W sklepie sportowym” Skupia się na sportach związanych z piłką jak koszykówka, futbol amerykański czy piłka nożna, ale również tenis ziemny, stołowy czy badminton. Kilka stron zostało poświęconych sportom walki oraz rowerowym . Bardzo podoba mi się rozdział o zawodach dla miłośników sportu oraz inspirujących osobach jak Michael Jordan oraz Lionel Messi. 





Przepiękne, estetyczne, pełne szczegółów wydanie, które uważam, że powinno znaleźć się na waszej półce, jeśli kochacie sport. Kolorowe, z mnóstwem rysunków, różnorodna czcionką i dymkami. Trochę komiksowo, ale bardzo mnie urzekła ta publikacja ;) 


Do tej pory ukazały się także Budowle, Zwierzęta, Ciało człowieka, Książki. Jak dla mnie ta seria to skarbnica wiedzy i bardzo Wam polecam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)