7.7.21

Joanna Anger, Anna Piszczek, Sezonowe




Joanna Anger, Anna Piszczek, Sezonowe

Wydawnictwo Mamania

Ilość stron 192 



AlaAntkoweBLW to blog, z którym jestem od 2 lat, czyli od momentu rozszerzania diety Mateuszowi :) wcześniej w ogóle kompletnie nie miałam pojęcia jak w ogóle zabrać się za przygotowywanie posiłków maluszkowi, już nie mówiąc co w ogóle mogłabym przygotować. Byłam przerażona, ale trafiłam właśnie na blog Pani Asi i Pani Ani. I tak już nasza wspólna przygoda trwa bardzo długo, w mojej biliotece mam wszystkie książki autorek i zawsze mam pomysł na danie dla moich maluszków ;) 







Najnowsza książka „Sezonowe” to również totalny hit i przyznaję, że właśnie na taką czekałam. Podzielona jest na 4 duże rozdziały, czyli wiosnę, lato, jesień i zimę. Na każdą porę roku znajdziemy kilkadziesiąt przepisów właśnie z produktów sezonowych, na każdą porę dnia - śniadania, obiady, kolacje, podwieczorki. Tym razem przepisy są same roślinne. Przy każdym przepisie znajdują się uwagi autorek, cenne rady, tagi, które ułatwią wybranie posiłku (choćby zwrócenie uwagi na produkty, które uczulają - mamy alergikow wiedzą, jakie to ważne!). 


Książka ta jest doskonałym uzupełnieniem poprzednich, przepisy są jak zwykle, smaczne, zdrowie i kolorowe, przykuwają wzrok dziecka. A co najważniejsze są dla całej rodziny. 


Kilkanaście przepisów mamy już wypróbowanych. Jestem zachwycona tą książką i jeśli chodzi o rady żywieniowe w 100% ufam autorkom. I każdą kolejną książkę kupię w ciemno :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)