5.7.21

Santa Montefiore, Tu i teraz




Santa Montefiore, Tu i teraz

Świat Książki 

Okładka miękka

Ilość stron 


Marigold spędziła swoje życie opiekując się otaczającymi ją osobami, zajmując się domem i rodziną, a prowadzeniem lokalnego sklepu i będąc wszechstronnym liderem w swojej cichej, ale przyjaznej społeczności. Kiedy zaczyna zapominać, wszyscy szybko sprowadzają to do jej wieku. Ale coś w Marigold jest nie tak i ludziom coraz trudniej to zignorować.


Gdy stan Marigold się pogarsza, po raz pierwszy w życiu jej rodzina musi znaleźć sposób na opiekę nad kobietą, która zawsze się nimi opiekowała.

.

.

To była pierwsza powieść Santa Montefiore, którą miałam przyjemność czytać. Współczesna opowieść, która mnie pochłonęła już od pierwszej strony.


powieść porusza kilka trudnych tematów, ale w centrum tego wszystkiego jest rodzina i miłość, a czytanie jej było absolutną przyjemnością. Marigold mnie oczarowała. Naprawdę spędziła swoje życie robiąc wszystko dla innych i zawsze stawiając ich na pierwszym miejscu, co było z jednej strony urocze, a z drugiej smutne. Jednak pod koniec książki społeczność skupia się na Marigold. 


Mam też takie odczucia w stosunku do innych członków rodziny Marigold. Dennis po prostu ma serce ze złota i można powiedzieć, że jest absolutnie zakochany w swojej żonie. Podobał mi się kontakt Daisy i Suze. Ale nutkę rozbawienia i zdrowego rozsądku wprowadzała Busia. Uwielbiam ją i jej cięty język. 


W tej książce jest odrobina romansu, który bardzo mi się podobał, ale tak naprawdę sercem tej powieści jest miłość do rodziny i to, jak możemy wspierać się nawzajem w sposób, o jakim nigdy nie mieliśmy pojęcia. Ta książka sprawiła, że ​​płakałam, więc czytałam ją z chusteczkami w ręku.  


„Tu i teraz” to bardzo emocjonująca historia, która z pewnością poruszy struny serca.

Gorąco polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)