14.7.21

Dick Bruna - Dzień dobry, Miffy! // Dobranoc, Miffy!



Dick Bruna - Dzień dobry, Miffy! // Dobranoc, Miffy! 

Wydawnictwo Format 

Okładka twarda 

Ilość stron 12


Dzień dobry, Miffy! oraz Dobranoc, Miffy! to najnowsze książki o uroczym króliczku Miffy, którego mogę dzieci uwielbiają. W tych wydaniach omawiany jest poranny i wieczorny rytuał. Są to tekturowe książeczki z wytrzymałymi klapkami, dzięki którym głośne czytanie jest jeszcze przyjemniejsze! Kiedy pierwszy raz je wzięłam do ręki byłam zachwycona jakością oraz starannością wykonania. I muszę powiedzieć, że to najlepsze jakościowo kartonówki z klapkami, które mamy w swojej biblioteczce. 







Dzień dobry, Miffy! 

Co robi Miffy, kiedy się budzi? Myje się, ubiera, je śniadanie oraz oczywiście wychodzi na dwór. Każdej czynności towarzysza klapki, gdzie dziecko odkrywa np. jak Miffy chroni się przed zimnem czy co je na śniadanie .


„O nie, Miffy zgubiła misia!”. Mój maluszek patrzy na mnie z lekkim zdziwieniem. Mówię mu, że może otworzyć klapę i naprawdę lubi to robić.


Dobranoc, Miffy! 

Kiedy dzień się kończy, Miffy musi również przygotować się do spania. W tej części maluszek może zobaczyć, jak ona to robi. Zakłada piżamę, myje zęby i czyta książeczkę. Potem czas iść spać. Otwórz klapkę ostatniej rozkładówki, aby odkryć, o czym śni Miffy!


Obydwie książeczki to totalny hit. Wspaniałe wykonanie, proste czynności, które pomogą dziecku utrwalić rytuał całego dnia czy choćby zasypiania. Klapki są oczywiście doskonałym dodatkiem, które uatrakcyjniajà już i tak świetne wydanie. Koniecznie musi się znaleźć w Waszej bibliotece:) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)