16.9.22

Taylor Jenkins Reid, Malibu płonie





Taylor Reid Jenkins, Malibu płonie 

Czwarta Strona 


Książkę zamówiłam w księgarni TaniaKsiazka.pl 


Po przeczytaniu 3 książek T.J. Reid mogę śmiało powiedzieć, że autorka jest po prostu genialna. Moje serce rozgrzało się, gdy przeczytałam o bliskich i szczerych relacjach czwórki rodzeństwa. Zahipnotyzowała mnie wirująca podróż w czasie.  Byłam wstrząśnięta do głębi, emocje są wszędzie po przeczytaniu tej rozdzierającej serce historii. Autorka jest doskonałą gawędziarką.Tworzy wspaniałe historie i silne postaci, które nigdy się nie poddają. 


Taylor Jenkins Reid pisze o znanych postaciach. Robi to naprawdę dobrze, gdy uzasadnia, że absolutnie żaden z jej bohaterów nie jest moralnie dobry ani zły. Każdy ma tak naprawdę dwie twarze.


Książka jest w dużej mierze powieścią opartą na postaciach. Śledzimy głównie 4 osoby, ale w trakcie poznajemy ich znacznie więcej. Autorka pokazuje, że życie nie polega tylko na natychmiastowym uzyskaniu właściwych odpowiedzi. Na wszystko jest czas i miejsce.


To jedna z najbardziej prowokujących i sensacyjnych książek jakie przeczytałam w tym roku! TJR rozbudza artystyczną duszę czytelników dzięki swoim nadzwyczajnym kreatywnym umiejętnościom opowiadania historii. Bardzo polecam tę książkę nie tylko jej fanom, ale także uzależnionym czytelnikom. Co więcej mogę powiedzieć? Ta książka jest niesamowita.


Koniecznie zajrzyjcie do nowości w TamiaKsiazka.pl 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)