25.9.22

Agnieszka Żelewska, W mieście. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami






Agnieszka Żelewska, W mieście. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami

Nasza Księgarnia

Okładka twarda 

Ilość stron 12 


Książki z okienkami to niekwestionowany hit. Maluszki zawsze chętnie zaglądają i okrywają co tez nowego może się znaleźć pod nimi. 


Nasza Księgarnia w tym miesiącu zaprezentowała totalny hit jakim jest „W mieście. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami". 


Publikacja ta to książka edukacyjna, dzięki której dzieciaki  poznają świat i nauczą się angielskich słówek. Pojawia się tu słownictwo związane z miastem: nazwy miejsc i budynków, zawodów, pojazdów, produktów, które możemy kupić, i wiele wiele innych.




w sumie w książce tej znajduje się ponad 200 słówek! Na każdej rozkładówce można odszukać i otworzyć okienka (w całej książce jest ich ponad 50)! Publikacja ta jest bardzo ładnie wydana, kartonowa, w dużym formacie kolorowa, na pewno zachęci maluszków do nauki obcego języka. Polecam! 

.

.

.

Co myślicie o takiej książce ? :)

.

.

.

.

.

#encyklopedia #słownik ##englishtime #naukaangielskiego #korepetycje #edukacjadomowa #englishteacher #language #naukajęzyków #czaszdzieckiem #korepetytor #kidsbookstagram #kreatywnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)