10.9.22

J.Faber, J.King, Jak mówić, gdy dzieci nie słuchają






J.Faber, J.King, Jak mówić, gdy dzieci nie słuchają 

Media Rodzina 


Ta seria to zdecydowanie jedna z moich ulubionych książek dla rodziców. Polecam wszystkim moim znajomym i rodzinie, którzy mają dzieci. Kiedy zobaczyłem, że Joanna i Julie wydadzą nową książkę, wiedziałam, że ją przeczytam.


Pierwsza część książki jest małym podsumowaniem lub przypomnieniem ważnych tematów poruszanych w ich poprzednich książkach. Uznawanie uczuć, angażująca współpraca, oferowanie wyborów, rozwiązywanie problemów, chwalenie itp. itd. W drugiej części książki znajdziesz o wiele więcej przykładów zastosowania tych technik w praktyce. Szczerze mówiąc, było to mniej więcej przedłużenie ich ostatniej książki. Tylko, że jest więcej przykładów, jak zastosować te umiejętności w swoim rodzicielstwie. Przykłady są bardziej szczegółowe, a przez to bardziej pomocne.


Uwielbiam styl pisania tych dwóch autorek. Poza tym dostarczają wielu przykładów, jak zastosować wiedzę w praktyce. Każda sekcja kończy się podsumowaniem. Sposób formatowania książki ułatwia pominięcie sekcji, które w danym momencie Cię nie dotyczą.


Ogólnie bardzo podobała mi się ta książka, zreszta tak jak wszystkie inne, które mam na półce, a autorki dostają ode mnie 5+.

.

.

.

.

Znacie ? :)

.

.

.

.

#mediarodzina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)