26.9.22

Lisa i Margharita Riccordi, P.S. Czekamy. Twój brat






Kochana siostrzyczko, już prawie jesteś. 

Na tym świecie jest wiele różnych miejsc, takich jak morze i góry, ale gdziekolwiek pójdziesz, mama zawsze nałoży ci krem przeciwsłoneczny. Mama jest piękna i codziennie czytamy razem książkę. a tata ma brodę i nie lubi ciemności. Nasz kot ma na imię Mało i je smakołyki.  Co jakiś czas jeździmy do naszych dziadków. Nasz dom jest czerwony, w domu jest moje łóżko i pod nim mam sekretną kryjówkę, w której trzymam skarby.


Każde dziecko ma ciałko z włosami, nosem pełnym gili i palcami do wsadzenia do słoika z czekoladą. Czasami w zabawie możesz się  zranić, od małego siniaka po gigantyczną ranę, z którą musisz jechać do szpitala. Umiem robić wiele rzeczy: jeździć na rowerze bez rąk, puszczać kaczki i robić balony z gumy do żucia. Kiedy przyjedziesz, zastaniesz swoją sypialnię gotową, umieściłem kilka dinozaurów i moje stare ubrania z dzieciństwa.


P.S. Czekamy. Twój brat!

.


Jestem wręcz oczarowana i wzruszona tą wspaniałą publikacją. 


Czekanie na dziecko jest zawsze czymś cudownym. I tak też dziewięć miesięcy przed przybyciem nowej siostrzyczki brat poczuł, że nadszedł czas, aby napisać list do swojej (prawie) siostry, aby wyjaśnić zasady, prawa i obowiązki jej nowego życia na tym świecie.


Wspaniała i wzruszająca książka sióstr Lisy i Margherity Riccardi. Dzieło dopełniają przepiękne ilustracje Michele Bosco (na pierwszy rzut oka przypominające mi te Benjiego Daviesa), pełne detali i strzałek wyjaśniających różne zastosowania przedmiotów i sytuacji, w jakich może znaleźć się siostra.


Czytanie odbywa się głównie poziomo, ale niektóre tabele mają tendencję wertykalną, jak ta, w której dziecko opisuje swoje ciało od stóp do głów i dom od dachu do parteru.


Książka dla wszystkich chłopców i dziewczynek niecierpliwie czekających na nowego lokatora. Chciałabym też, żeby pojawiła się wersja właśnie jak to dziewczynka czeka na brata ;) uważam, że byłaby równie urocza :)

.

.

.

.

Są tutaj mamusie oczekujące dzidziusia ? ;)

.

.

.

.

#czytamdziecku #mamaczyta #bookworm #kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

#booksbooksbooks #czytaniejestfajne #babyboo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)