1.9.22

Monika Utnik, Agnieszka Sozańska, Zapachy, czyli dlaczego wszystko pachnie








Monika Utnik, Agnieszka Sozańska, Zapachy, czyli dlaczego wszystko pachnie 

Nasza Księgarnia 


Jeśli myślicie, że o zapachu wiecie cokolwiek to koniecznie musicie sięgnąć po najnowszą książkę Moniki Utnik i Agnieszki Sozańskiej „Zapachy, czyli dlaczego wszystko pachnie”. 


Po co nam zmysł węchu? Czym jest pamięć zapachowa? Dlaczego rośliny pachną? To tylko kilka pytań, na które odpowiada ta książka. Przeczytamy w niej również o niezwykłych nosach w świecie zwierząt, o zapachu lasu, morza, miasta czy wsi, a także najróżniejszych zapachach w kuchni: od zapachu przypraw, przez zapach kawy i herbaty, po zapachy ciekawych potraw i produktów. 





Poza tym będzie też o feromonach i perfumach, zapachu czystości i starych książek, o aromaterapii i zapachu pieniędzy, a nawet o zapachu bąków i śmierci…


Szczególnie podobał mi się rozdział „W bibliotece” o zapachy w książkach :) 


Przepiękne, duże wydanie, które na pewno zainteresuje dzieciaki. Ogromnie podobają mi się ilustracje oraz właśnie duży format. Ja jako dorosła jestem zachwycona i polecam innej książki autorki jak chociażby „W deszczu” ;)

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

.

.

#wdeszczu #czaszdzieckiem #czytamy #czytaniejestfajne  #readingmylovepoleca #bookoftheday #kidsbookswelove #dziecisawazne #kochamtoczytam #bookstagrampl #childrensbook #czytamdziecku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)