26.1.22

Suzanne Schurmann, Mam przyjaciela śmieciarza





Suzanne Schurmann, Mam przyjaciela śmieciarza 

Media Rodzina 

Okładka miękka 

Ilość stron 24 


Seria „Mądra Mysz. Mam przyjaciela…”  to bardzo staranne i szczegółowe książeczki, które wyjaśniają i skupiają się np na konkretnych zawodach. W tym wypadku dowiadujemy się co się dzieje z regularnie zabieranymi śmieciami.


 Mikołaj jest śmieciarzem. Zawsze ma mnóstwo pracy. Opowiada dużo ciekawych rzeczy: o segregacji odpadów, ich powtórnym wykorzystaniu, a także rozmaitych pojazdach, które służą do utrzymania czystości w mieście. Mikołaj wie nawet, jak powstaje kompost!


Seria Mądra Mysz bardzo spodobała się moim chłopakom, więc na pewno zaopatrzymy się w inne tytuły.  Rysunki są doskonałe, a czytelnik dowiaduje się wszystkiego, co należy do obszarów odpowiedzialności usług sprzątania miast, od zbiórki śmieci po różne typy pojazdów i różne rodzaje recyklingu.


Wreszcie, kwadratowy, poręczny format i jasnopomarańczowa okładka, a także niska cena sprawiają, że ta propozycja jest doskonała dla dociekliwych dzieci i fanów śmieciarek. Idealna już dla dwulatków :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)