25.1.22

Julian Tuwim,Wiersze - kartonowe wydanie





Julian Tuwim,Wiersze - kartonowe wydanie 

Ilustracje Anna Simeone 

Wydawnictwo Wilga 

Okładka twarda 

Ilość stron 64


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cztery kartonowe książeczki z wierszykami Juliana Tuwima- to nowa seria dla najmłodszych od wydawnictwa Wilga. Skusiłam się na to wydanie, ponieważ moje dzieci szaleją za Tuwimem, a to kartonowe wydanie idealnie się dla nas nadaje. 






W każdej książeczce znajduje się jeden wiersz : „Lokomotywę” kochamy i

znamy ją na pamięć. „Pan Maluśkiewicz i wieloryb”, „W aeroplanie” oraz „O panu Tralalińskim”. Wiersze te zachwycą małych i dużych. dorośli, czytając pociechom znane i lubiane utwory, wrócą pamięcią do beztroskiego dzieciństwa.


Książeczki zostały przepięknie zilustrowane przez Annę Simeone. Ogromnym plusem są dla mnie właśnie te kartonowe wydania, które prędko się nie zniszczą, a są bardzo wygodne do czytania. Możemy sięgnąć po konkretny, ulubiony wiersz i nie taszczyć jakiegoś opasłego tomiszcza.


Wydanie to spowodowało, że zakręciła się łezka w oku. Któż nie lubi wierszy Juliana Tuwima i wracać do lat dzieciństwa ? Idealna dla fanów jego twórczości. Serdecznie polecam ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)