3.1.22

Jorge Bucay, Opowiastki do przemyślenia




Jorge Bucay, Opowiastki do przemyślenia 

Zysk i S-ka

Okładka twarda 

Ilość stron 152 


Pisarz i psychoterapeuta Jorge Bucay jest znany polskim czytelnikom dzięki swojej antologii Pozwól, że Ci opowiem..., w której mistrzowsko pokazał, jak opowiadanie bajek i przypowieści może zmienić nasze nastawienie do życia. Opowieści jest o wiele łatwiej zrozumieć niż ćwiczenia czy psychoterapeutyczne komentarze, a ich moc jest znana ludzkości od wieków. Dzięki nim rzeczy pozornie skomplikowane stają się prostsze, a między autorem i czytelnikiem nawiązuje się szczególna więź, która sprawia, że wspólnie starają się znaleźć odpowiedzi na nurtujące każdego z nas pytania.

Opowiastki do przemyślenia – to kolejny zbiór pouczających historii, które Bucay od lat wykorzystuje w swojej praktyce, by pomóc ludziom lepiej zrozumieć siebie i zastanowić się nad źródłem swoich problemów i zmartwień.


Prawda jest taka, że ​​od zawsze uwielbiam poradniki. I kiedy zobaczyłam tę książkę, wiedziałam, że muszę się z nią zapoznać. 


Opowiastki   do przemyślenia to zbiór dwudziestu siedmiu niezależnych opowiadań, skierowanych do dorosłego odbiorcy i na temat życia codziennego. Każda z nich dotyczy innego tematu i co ciekawe, tematem nie jest to, co przychodzi na myśl podczas czytania tytułu historii, ale coś, co ma na ciebie wpływ i naprawdę pozostawia do refleksji.


Książka jest dość krótka, jednak jej przeczytanie zajęło mi trochę czasu, ponieważ z mojego punktu widzenia nie jest to książka do przeczytania za jednym razem. Raczej jest to książka do przeczytania kilku opowiadań, zastanowienia się nad nimi i odłożenia... A może po prostu tak mi się ta książka spodobała, że ​​nie chciałam, żeby się skończyła...


Krótko mówiąc, jest to bardzo interesująca lektura, którą cieszę się, że przeczytana, bo na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)