30.1.22

Enid Blyton, Zaklęty las





Enid Blyton, Zaklęty las

Wydawnictwo Znak

Okładka twarda 

Ilość stron 224 


Zaklęty Las to najniezwyklejszy las na świecie. Drzewa szumią tam magiczne zaklęcia, na muchomorach ucztują elfy, ale najbardziej niesamowite jest w nim… Niebosiężne Drzewo.

Trójka rodzeństwa, Frannie, Beth i Joe, mimo przestróg postanawia dotrzeć na sam szczyt tego drzewa, gdzie znajduje się przejście do zaczarowanych krain – codziennie do innej. Dlaczego tak męcząca jest Kraina Skiku-Skok? Kogo porwały wstrętne stwory z Krainy Rudych Goblinów? Jak można uciec z Wirującej Krainy, która kręci się jak karuzela?

Niebosiężne Drzewo pełne jest nietypowych mieszkańców. Madame Piorę cały czas wylewa na wszystkich brudną wodę z prania. Wróżka Puszka karmi dzieci pysznymi Wybuchowymi Ciasteczkami. A pan Księżyc pozwala im zjechać po ogromnej poduszkowej zjeżdżalni, ale pod warunkiem że wrócą i przyniosą mu… toffi. Frannie, Beth i Joe wiedzą, że muszą dotrzymać obietnicy i wspiąć się ponownie na Niebosiężne Drzewo, choć trochę obawiają się tego, do jakiej krainy trafią tym razem.



Ta książka była świetną zabawą! Nie chciałam jej absolutnie odkładać, kiedy ją czytałam. Nie mogę przestać się zachwycać tą książką – zabiera czytelnika we wspaniałą przygodę, ma genialne postacie i nawet jako dorosły czyta się ją świetnie. Kiedy czytałam tę książkę, zwracałam się do męża, mówiąc mu, że musi ją przeczytać!

Ilustracje w środku są również zachwycające. 


Ta książka jest absolutnie zabawna i bardzo szybko przewraca się strony... Są różne krainy, które odwiedzamy i każda z nich ma szczególny charakter. Bardzo podobało mi się czytanie o każdej krainie i nie mogłam się doczekać tego, co będzie dalej.


Bardzo interesująca książka z gatunku fantasy i jest w niej niewinność, którą uwielbiam. Wszystkie postacie są sympatyczne.  Zdecydowanie czekam na więcej książek z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)