29.1.22

Akademia Mądrego Dziecka. Zwyczaje zwierząt - Chcę zrobić kupę // Chcę się wykąpać





Akademia Mądrego Dziecka. Zwyczaje zwierząt - Chcę zrobić kupę // Chcę się wykąpać 

HarperKids Polska

Okładka twarda 

Ilość stron 12 


HarperKids zdecydowanie rozpieszcza najmłodszych. Seria „Akademia Mądrego Dziecka. Zwyczaje zwierząt” to książeczki z zagadkami. Na każdej stronie znajduje się przepiękna ilustracja oraz pytanie co na niej jest. Po rozłożeniu otrzymujemy odpowiedź. 


„Chcę się wykąpać” pokazuje jak zwierzęta się kąpią. Dowiadujemy się jak czyszczą się np. jeże, wrony czy nosorożce. Przykłady kąpania się mają zachęcać dziecko do samodzielnego mycia.





Książka „Chcę zrobić kupę” pokazuje, że zwierzęta też robią kupę. Dowiadujemy się czemu niektóre zwierzęta robią zielone kupy, a innych wyglądają jak klocki do układania. Przykłady zwyczajów zwierząt mają zachęcić dziecko do korzystania z nocnika.


Jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem. Na pewno zainteresuje starsze dzieciaczki, które chcą odkrywać świat.


Strony są delikatne i papierowe, ale moje dzieciaczki już do nich podrosły i z chęcią odkrywają zagadki. Bardzo się nam podobają i z przyjemnością Wam je polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)